Heb je een klacht?
DECAMOO gaat – net als haar vervoerders - zo zorgvuldig mogelijk om met de bestelde producten.
Gaat er toch iets mis en heeft u een klacht over het product, dan vinden we het fijn als u contact met ons opneemt.
Graag ontvangen wij per email een duidelijke omschrijving van de klacht, voorzien van een duidelijke foto. Vermeld uw naam, ordernummer en afmeting van de product.
Ingediende klachten worden gemiddeld binnen twee werkdagen beantwoord.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@decamoo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.