cookies

We gebruiken cookies om er zeker van te zijn dat je onze website zo goed mogelijk beleeft. Om aan de nieuwe e-Privacy richtlijn te voldoen, vragen we je om toestemming om cookies te plaatsen. Als je deze website blijft gebruiken gaan we ervan uit dat je dat goed vindt.

GRATIS deskundig advies Stuur een bericht Vind ons op Facebook Vind ons op Instagram

Klachten

Heb je een klacht?
 DECAMOO gaat – net als haar vervoerders - zo zorgvuldig mogelijk om met de bestelde producten.
Gaat er toch iets mis en heeft u een klacht over het product, dan vinden we het fijn als u contact met ons opneemt. 

Graag ontvangen wij per email een duidelijke omschrijving van de klacht, voorzien van een duidelijke foto. Vermeld uw naam, ordernummer en afmeting van de product.
Ingediende klachten worden gemiddeld binnen twee werkdagen beantwoord.


 We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@decamoo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Alle rechten voorbehouden. © 2020 DECAMOO - Raamdecoratie: logo firmy MEETMEDIA